2013. március 30., szombat

Világ! Jézus nem a tiéd! - húsvéti gondolatok

Miért ünnepled ma a húsvétot? Te, aki ott vagy a világban! Miért ünnepelsz? Miért öltözteted szívedet ünneplőbe? Miért más ez a nap számodra, mint a többi? Mert mindenki ezt teszi? Igen. Mert a hagyomány ezt diktálja? Igen. Mit ünnepelsz, magadat? Igen. Magadat ünnepled, te világ, nem Őt, mert Ő nem a tiéd. Ő nem a tiéd, te világ, Ő az enyém.

"Atyám, eljött az óra, dicsőítsd meg a te Fiadat, hogy a te Fiad is dicsőítsen téged." János 17,5

Vajon eljött az idő? Itt van az óra? Kész vagyok rá? Kérdezd meg magadtól! Az idő rövid, az élet elrepül hamar. Egy szempillantás az egész. Az óra eljön, de el is megy. Ne engedd el a dicsőség Urát magad mellett te, aki a világban vagy! Te, aki ott vagy, gondolj az örökkévalóságra, amikor nem lesz idő, nem lesz óra. Hol leszel te?

"Megjelentettem a te nevedet az embereknek, akiket e világból nékem adtál: tiéid valának, és nékem adtad azokat, és a te beszédedet megtartották. Most tudták meg, hogy mindaz te tőled van, amit nékem adtál: Mert ama beszédeket, amelyeket nékem adtál, ő nékik adtam, és ők befogadták, és igazán megismerték, hogy én tőled jöttem ki, és elhitték, hogy te küldtél engem. Én ezekért könyörgök: nem a világért könyörgök, hanem azokért, akiket nékem adtál, mert a tiéid." János 17,6-9

Megjelent a név, mindenki ismeri, mégsem mindenki birtokolja azt. A világ nem birtokolhatja. Mert ez a név nem ebből a világból való. De te, aki a világban vagy, lehetsz birtokosa ennek a névnek, ez a név által megmenekülhetsz, megismerheted a Megmentőt. A világ nem tudja Őt neked adni, mert nem az övé. A papok nem tudják neked adni, mert nem az övék, a lelkészek nem tudják neked adni, mert nem az övék. A templomok nem tudják neked adni, mert nem az övék. Isten tudja neked adni, mert az övé. Isten adta Krisztust, ma is Ő adja neked, te aki a világban vagy. Fordulj hozzá. Egyenesben. 

Ő nem könyörög a világért, mert a világ nem az övé. Ő pedig nem e világból való. De te, aki a világban vagy, neked még van lehetőséged, még van esélyed. Van esélyed, hogy az övé legyél, hogy Ő a tied legyen. Add meg magad, tedd le büszkeségedet, hajolj meg előtte.

"Nem e világból valók, amint hogy én sem e világból vagyok." János 17,16

Én már az övé vagyok, nem a világé. Őt ünneplem, az Ő győzelmét a világ felett, Őt, aki megnyitotta szemeimet, aki kegyelmébe fogadott, Őt aki legyőzte a halál erejét fölöttem, megsemmisítette a gonoszt az életem fölött, mert befogadtam Őt.

"De nemcsak ő érettük könyörgök, hanem azokért is, akik az ő beszédükre hisznek majd én bennem..." János 17,20

Hiszel nekem? Hiszel az én beszédeimnek? Hiszed, amiket itt leírok? Hogy Ő azt akarja, hogy élj? Hogy Ő azt akarja, hogy higgyél Benne? El tudod hinni, hogy lehet Ő a tied? El tudsz menni a kereszthez? El akarsz menni? Fel tudsz nézni Rá? Ott függ ÉRTED. Kérdezd meg tőle, hogy miért? Hallod az Ő hangját? Meg tudod hallani, amit mond? MIÉRT??????????? Gyerünk, kérdezd meg!!!! Fel kell tenned a kérdést, az életed függ ettől. 

Majd ha választ kaptál, menj el a sírhoz, lásd a kő el van hengerítve, üres a sír. Mi történt? Mi ez az egész? Meghalt, vagy nem??? Ha ott állsz az üres sír előtt és kérdések kavalkádja tör fel benned, úton vagy az örökkévalóság felé. Akarod tudni? Akarod tudni az igazságot? Hagyd, hogy átjárjon az erő, mely kihozta Őt a sírból, hagyd hogy megismertesse veled az igazságot, az örök életet. Vagy akarsz örökké élni? De, senki nem jött vissza - súgja egy hang a füledbe. MÉGIS, az igazság ennél sokkal nagyobb, sokkal valóságosabb, sokkal erősebb.

"Az pedig az örök élet, hogy megismerjenek téged, az egyedül igaz Istent, és akit elküldtél, a Jézus Krisztust." János 17,3

Mit kerestek? - hangzott el kérdés a sírnál. Jártál már ott? Keresel? Érzed belül, hogy nincs minden rendben? Érzed a sürgetést? Érzed a késztetést? A vágyat? Gyötör a kíváncsiság? Hát mondd el, mondd el, hogy azt keresed, akivel a keresztnél találkoztál. 

Hagyd, hogy az igazság fénye behatoljon életedbe a repedéseken keresztül, amiket e világ okozott neked. Hagyd, hogy begyógyítsa sebeidet, hagyd hogy fájdalmaidat megszüntesse, hagyd hogy megszabadítson. Fordulj el a világtól, mert ő nem tudja neked adni  Őt, akit nem tudott befogadni. Nem az övé. Hallgass rám. Ő az enyém.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése